برای کسی که عاشقی را به من آموخت

برای کسی که عاشقی را به من آموخت 

بعضی وقت ها گیج میشم مثل الان ...نمی دونم چمه ...اما می دونم همیشه وقتی کم میارم یاد تو ازم دست نمیکشه...گفتی ۹سال بعد ...حالا ۱۰ سال میگذره ...منو بغلم کردی و به جاده قسم خوردی ...شب رو شاهد گرفتی ...اگه تو یادت رفته من که یادم هست ..گریه کردی و اشک هامون یکی شد ...قسم خوردی بیای ...نیومدی اما...تو این مدت خواستم دوباره عاشقی کنم ...نشد...هیچ کس مثل تو نمی تونه دوسم داشته باشه...هیچ کس قلقمو عین تو خوب بلد نیست ...خیلی وقت ها مثل الان که گیج میشم  خودمو گم می کنم تو  همه ی اون خاطرات ...وازت شاکی میشم بدجور...حساب سال از دستت حتما در رفته ...وگرنه تو خوش قول تر از این حرف  ها بودی ...می خوام عین خودت دوسم داشته باشی و بر گردی ...همین . 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد