تنهایی

تنهایی   تا چه   حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱:تو مرا میفهمی من تو را می خواهم و همین  

سادهترین قصه ای یک انسان است.

۲:صبح که چشمای قشنگت رو باز میکنی یادت باشه که

 دیشب یکی به یاد تو چشاشو بست.

۳:باهات نبودم برات که بودم اگه چشات نبودم نگات که

بودم اگه حرفت نبوصدات که بودم هیچم که نبودم به

یادت که بودم پس تو هم به یادم کن.

۴:کسایی رو که به فکرمون هستن به گریه میندازیم.ما

گریه میکنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن.و ما به

 فکرکسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمیکنن

.

نظرات 1 + ارسال نظر
iliya چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:24 http://didareashena.blogsky.com

آنگاه که دوست داری کسی به یادت باشد به یاد من باش
که من همواره به یاد توام
از طرف بهترین دوستت
khoda

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد