Love On Another

 

تولد تلخ


بایدی نیست در این راه دراز

شب چراغی که خاموش مانده از ترس خاموشی

                                                      بدرخشد.

و من راهی خاموشی ام بی نور

تا که دریابم در این صحرای بی هر روز پر شب

                                                       دیروزم

بیا بم انچه گم کردم دیشب

 

همان دیشب که سرد و سوزناک بود و برف می بارید

و فردا را در ان هرگز ندیدم من

دیشبی که بوسه بر لبان سردم گرم بود

 

همان دیشب که گرمی بخش من نگاه ناز مادر بود

آری ای همدرد من

                    گر می شنوی صدایم را

                         به اجبار این سفر تلخم اغاز شد

                                 و در خانه ای به رویم باز شد

              و من هست شدم گر چه بودم

                         همان هستی که آغاز نیستی بود

                                همان هستی که هرگز نیست بود شاید...

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:17

عالی فوق الاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد